Bestellen

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Als je maandag t/m donderdag vóór 13:00 bestelt, wordt je pakket in principe dezelfde dag nog verzonden. Bestel je na 13:00 dan wordt je bestelling de volgende dag verzonden. Als je vrijdag of in het weekend bestelt wordt je pakket maandag verzonden. Uitzonderingen hierop vormen de feestdagen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten van mijn bestelling?

Boven €75 zijn de verzendkosten binnen Nederland gratis. Bij een bestelling onder de €75 bedragen de verzendkosten €5,75 en bij een bestelling onder de €25 zijn de verzendkosten €9,-

Bij bestelling vanuit het buitenland zijn de verzendkosten afhankelijk van het bestemmingsland en het gewicht (variend vanaf €15,- of €20,- in België en Duitsland tot €50,- wereldwijd).

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Het is mogelijk om te betalen met:

  • iDEAL
  • Creditcard
Wie regelt de verwerking van de betaling?

Specialtycoffee.nl maakt gebruik van Mollie (www.mollie.com), een online payment provider. Zij regelen voor ons een beveiligde verbinding zodat jij veilig met iDEAL of Creditcard (via jouw eigen bankomgeving) kan betalen.

Verzenden

Hoe werkt het met de aflevering van mijn pakketje?

Je krijgt een e-mail met daar in de Track & Trace code op het moment dat je pakket bij ons weggaat. Ben je niet thuis op het moment van bezorging dan gaat je pakket naar een ophaalpunt bij jou in de buurt. Hier kun je je pakket ophalen.

Omruilen & Retourneren

Hoe kan ik mijn aankoop omruilen?

Het kan gebeuren dat je het verkeerde product hebt besteld. Ruilen kan binnen 14 dagen mits het product niet gebruikt is en in de originele verpakking zit. Retourartikelen dienen te allen tijde voor verzending aangemeld te worden op het volgende e-mail adres: social@specialtycoffee.nl Vermeld hierbij je bestelnummer. Bij een retourzending dient het originele aankoopbewijs bijgesloten te worden. Als je social@specialtycoffee.nl hebt gemaild, ontvang je van ons een retour-label en kan je het pakket zelf retour zenden naar het volgende adres: Espresso Service West B.V., Loosduinseweg 495c, 2571 AG Den Haag t.a.v. Specialty Coffee Webshop. De kosten van de retourzending worden door Specialtycoffee.nl vergoed.

Wanneer mag ik mijn aankoop retourneren?

Je kunt je aankoop tot en met 14 dagen na aflevering inclusief de factuur te retourneren. Het product moet wel aan de volgende zaken voldoen:

  • De artikelen moeten ongebruikt zijn.
  • De artikelen moeten in de originele verpakking zitten.
  • De artikelen moeten compleet teruggestuurd worden.
  • Sommige artikelen mogen alleen geretourneerd worden als de verpakking ongeopend is. Denk hierbij aan versproducten zoals koffie e.d..
  • Doe altijd een doos om het retour te zenden artikel om beschadiging daarvan te voorkomen.

Retourartikelen dienen te allen tijde voor verzending aangemeld te worden op het volgende e-mail adres: social@specialtycoffee.nl Vermeld hierbij je bestelnummer. Bij een retourzending dient het originele aankoopbewijs bijgesloten te worden. Als je social@specialtycoffee.nl hebt gemaild, ontvang je van ons een retour-label en kan je het pakket zelf retourzenden naar het volgende adres: Espresso Service West B.V., Loosduinseweg 495c, 2571 AG Den Haag t.a.v. Specialty Coffee Webshop. De kosten van de retourzending worden door Specialtycoffee.nl vergoed.Wij streven er naar om het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) binnen 7 werkdagen terug te storten op je rekening.

    Overige vragen

    Het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Neem dan even contact met ons op!